Halott gyerekekkel gúnyolódik a Zara? Kommentcunami az új kampány miatt

A Zara az Instagramon közzétett közleményében azt írja, hogy a kampányt júliusban tervezték, a fotók pedig szeptemberben készültek.

A divatmárka ezzel a jelek szerint el akarja utasítani azokat a kritikákat, amelyek szerint az izraeli háború eseményeire reflektált a képeivel. A Hamász október 7-én támadta meg Izraelt. A Zara szerint a kampány egyetlen célja az volt, hogy a kézzel készített ruhadarabokat művészi kontextusban mutassa be.

A vállalat ennek ellenére törölte a képeket, mivel a jelek szerint sokan olyasmit láttak a fotókon, amit a Zara soha nem akart ábrázolni. A vállalat sajnálja a félreértést. Bár a bejegyzésük néhány óra alatt több mint 100 ezer like-okt kapott, a kommentek között még mindig rengeteg a dühös felhasználó.

Sokak szerint mindegy, mikor fotózták a képeket, de most döntöttek úgy, hogy közzéteszik őket.

Címlapfotó: 123rf.com

24 óra