Egy tanulmány szerint: ez a nárcisztikusok 5 kedvenc autómárkája
Egy friss brit tanulmány egészen meglepő összefüggést tárt fel.
Az eredmény: bizonyos autómárkák rajongói jóval agyobb arányban mutatják a nárcisztikus személyiségjegyeket, mint más márkák vezetői. A tanulmány több mint 2000 autótulajdonos részvételével készült, akik egy úgynevezett nárcizmus-skála kitöltésével árultak el többet a saját személyiségükről.
Mi az a nárcizmus?
A nárcizmus olyan személyiségvnás, amely fokozott önértékeléssel, elismerés iránti vággyal, és a saját fontosság túlértékelésével jár. A nárcisztikus emberek gyakran keresik azokat a szituációkat, ahol megmutathatják a különlegességüket, társadalmi státuszukat - és úgy tűnik, az autójuk is ennek a kifejezésére szolgál.
A kutatás szerint ezek a márkák a nárcisztikus hajlamú emberek kedvencei - Galéria!