Az online marketing ügynökségek szerepe a céged növekedésében: Hogyan válassz partnert?

Egy online marketing ügynökség akkor tudja a leghatékonyabb segítséget nyújtani, ha egyedi és sokféle problémát is képes megoldani. Nem csak a rövid-, hanem a hosszútávú megoldásokat is pontosan ismeri és így tud megoldást kínálni az ügyfeleinek.  Egy kompetens csapatból álló ügynökség hosszútávú online marketing tapasztalattal a háta mögött képes lesz arra, hogy segítse egy vállalkozás szárnyalását. 

Mit csinál pontosan egy marketing cég?

Egy digitális marketing ügynökség többféleképpen is felépülhet. Elképzelhető, hogy egy adott fókuszterületre koncentrálnak csak, de az is lehetséges, hogy teljes körű megoldást tudnak nyújtani. 

Miben tud segíteni egy átlagos online marketing cég, ahol átlagon felüli tudással rendelkeznek a szakemberek?

Léteznek olyan ügynökségek is, ahol a számokban hisznek. A marketing tervet mindig az adott cégre szabják, azaz figyelembe veszik a méretét, a célcsoportot és az üzleti környezetet is. A profi ügynökségek abban is segítséget nyújtanak, hogy a kitűzött célokat hogyan érhetjük el. Ez az egyik legfontosabb feladata egy online marketing ügynökségnek. Nézzük meg mégis melyek a legfontosabb teendők.

Ügyfelek megszerzése lead generálással

Minden cég első számú feladata, hogy növekedjen az ügyfél állomány és ezzel együtt az eladások száma is. Ebben hatalmas szerepet játszik a leadek száma. A lead gyűjtés során olyan érdeklődőket keresnek, akik érdeklődnek az adott cég termékei és szolgáltatásai iránt. Ezt valamilyen digitális megoldással, mint például egy hírlevél feliratkozással, vagy nyereményjátékokon való részvétellel lehet a legkönnyebben elérni. A weboldal látogatói közül a potenciális vásárlókat kiszűri ezáltal hatékonyan tudja támogatni a vállalkozást. 

Facebook és Instagram kampányok, hirdetések kezelése

Ezzel a speciális lehetőséggel magas hatékonysággal lehet elérni a potenciális ügyfeleket. Ezek a kampányok és hirdetések nem csak az asztali gépeken futnak, hanem a mobil eszközökön is. Új termék bevezetése esetén ezzel mindenképpen érdemes foglalkozni, hiszen a piac reakcióit pontosan fel lehet majd mérni. A jövőbeli ügyfelek számára sokkal könnyebben elérhetővé válik a vállalkozás, mint más egyéb módszerekkel. 

Google-ben rejlő lehetőségek

A Google Ads segíthet a releváns kulcsszavakra megtalálni az érdeklődőket. Egy profi kulcsszókutatással pillanatok alatt kiderülhet, hogy mely kulcsszavakkal érdemes éppen foglalkozni és melyekkel nem. 

SEO szolgáltatás – havi díjas keresőoptimalizálás

Nem sok ügynökség kínálja havi díjas konstrukcióban ezt a szolgáltatást, így érdemes amellett letenni voksunkat, aki ezt vállalja. Ezzel a módszerrel hosszú távon lehet megfelelő számú érdeklődőt generálni a weboldalra, vagy a webáruházba. Célja a közös munkának, hogy a cég a Google találatok között az elsők között foglaljon helyet. 

Szövegírás és tartalommarketing

Ez alapszolgáltatásnak számít, hiszen egy jól megírt szöveg mindenképpen szükséges ahhoz, hogy a keresőkben is jól szerepeljen az adott weboldal. Ennek segítségével a terméket vagy a szolgáltatást megfelelően lehet majd promotálni. Csak minőségi szöveges tartalommal, termékleírásokkal tudjuk elérni a potenciális vásárlókat. A blog cikkekről sem érdemes megfeledkezni, amelyek a vállalkozás szakértelméről tesznek tanúbizonyságot. 


Lead fotó: Pixabay / Gerd Altmann /

24 óra