Bezár
Sri Lanka, megcsalás, tengerpart, utazási iroda,
Forrás: 123rf.com
Íme a látvány - ez fogadta a nyaralásra befizető magyarokat. “A tengerpart nem homokos, hanem hullámtörő kövekkel és drótkerítéssel lehatárolt, őrtoronnyal ellátott partszakasz volt. A szállodából a tengerpart nem volt közvetlenül megközelíthető, kerítéssel le volt zárva, és a sziklarész kifejezetten meredek lejárattal tette csak elérhetővé a tengert” - fogalmaz az ügyészség a közleményében, majd általánosságban mindent leírnak, amit a hasonló helyzetekben mindenkinek tudnia kell. “Érdemes tudni, hogy az utazási irodák által közzétett ajánlatokban, reklámokban szereplő képeknek különös jelentősége van a fogyasztói döntéshozatal során. A szállodákról és azok környezetéről készült fényképek kapcsán érvényesül egyfajta „lehorgonyzási hatás,” amely azt jelenti, hogy a döntés meghozatalakor az első vizuális információ esik legnagyobb súllyal a latba, míg a később kapott (esetlegesen írásbeli) információt - különösen, ha az ellentmond a látottaknak - az egyén kisebb jelentőségűnek értékeli. Így az utazási irodák által előzetesen bemutatott fényképek, tájékoztatások jelentős hatással van a fogyasztók döntéshozatalára” - kezdik a tudnivalókat. De nincs vége...
Előző Következő
  • Sri Lanka, megcsalás, tengerpart, utazási iroda,
  • Sri Lanka, megcsalás, tengerpart, utazási iroda,
  • Sri Lanka, megcsalás, tengerpart, utazási iroda,
VIDEO
Ha ezt csinálja a mobilod, éppen most lopják az adataidat