Az automatizált e-mailek előnyei

Bevételnövekedést automatizált e-mailekkel is el lehet érni. A cikkben egy piacvezető lengyel kisállateledel kereskedés kiugró sikerét mutatjuk be. 2006-ban indultak, és gyorsan népszerűvé váltak. Utánajárunk annak, hogy milyen kihívásokat kellett kezelniük, és milyen jelentős eredményeket értek el.

Ha szeretnél arról is olvasni, hogyan válj piacvezető webshoppá AI alapú, személyre szabott ügyfélkommunikációval, ajánljuk a Konverzió Mester cikkét.

A kihívások kezelése

A marketingkommunikáció hatékonysága szempontjából komoly kihívások jelentek meg. Például a vásárlói ajánlatok személyre szabása, az automatizált marketingfolyamatok bevezetése, valamint a marketingkommunikáció vonzóvá tétele. 

A kihívások kezelésére a SALESmanago marketing automatizálási platform nyújtott segítséget. Több fejlesztést is lehetővé tett. Pontosabb képet kaptak a vásárlói preferenciákról, az ügyféladatok fokozatos összegyűjtése és szegmentálása által. Az adatoknak köszönhetően személyre szabott ajánlatokat tudtak küldeni. A folyamatokat pedig automatizálni tudták, így a vásárlói viselkedésnek megfelelő marketing üzeneteket lehetett kiküldeni. Ilyen például az elhagyott kosarak utókövetése. 

Mindemellett javítani tudták az ügyfelekkel való kommunikációt, a webes push értesítések és a dinamikus e-mailek segítségével. Ezeknek köszönhetően növelni tudták a marketingkampányok hatékonyságát. 

Jelentős eredmények

A marketing automatizálási platform bevezetésének köszönhetően kiemelkedő eredményeket értek el. A dinamikus e-mailek alkalmazásának köszönhetően a megnyitási arány 3617%-kal (!) növekedett.

A személyre szabott, hiper-perszonalizált e-mailek által 796%-kal lett magasabb az átkattintási arány. Az elmúlt egy évben a kontaktok száma 27%-kal növekedett. Mindemellett az e-mail marketing kampányok automatizálásának köszönhetően 800%-kal javult a hatékonyság. 

Automatizált marketing eszközök

Ez az esettanulmány is jól mutatja, hogy hogyan lehet az automatizált marketing eszközökkel jelentős üzleti eredményeket elérni. Az e-kereskedelmi piacon jelenlévő cégek számára kulcsfontosságú lehet a személyre szabott és időben érkező ajánlatok kiküldése az értékesítések növelése és a vásárlói elköteleződés szempontjából. 

Jelentős előnyökkel jár a jól megválasztott marketing automatizálási megoldások alkalmazása. Ha Te is jelen vagy az e-kereskedelmi piacon, és szeretnél jelentős üzleti eredményeket elérni, érdemes alkalmaznod az automatizált marketing eszközöket. Ha kíváncsi vagy rá, hogy a Te webáruházad esetében hogyan lehet növelni a bevételeket a SALESmanago bevezetésével, érdemes időpontot foglalnod online konzultációra a Konverzió Mester oldalán.

VIDEO
Ha ezt csinálja a mobilod, éppen most lopják az adataidat

24 óra